dijous, 28 d’octubre de 2010

Melmelada de carbassa

Dimecres vam fer la melmelada de carbassa. Més endavant ja tindreu la recepta!!!. Els nens van tallar-la amb molt de compte, també van copiar la recepta de la melmelada de carbassa amb molta il·lusió.

Gràcies a la col·laboració de les mares de Gabriela i Andrea de 4t.A i de les dues Judith de 4t.B, la melmelada de carbassa va arribar a el·laborar-se.

Gràcies mares per la vostra col·laboració, sense vosaltres aquestes tasques tan importants serien impossibles de fer-les.

4 comentaris:

  1. Em va agradar molt fer la recepta.
    Mika 4ta

    ResponElimina
  2. Jo m´ho vaig pasar molt bé fent la melmelada de carabassa.Quan la vaig provar estava bonísima.
    GABRIELA
    4t.A

    ResponElimina
  3. Jo també m'ho vaig passar super bé. És fantàstic treballar amb nen com vosaltres!!!
    MUAC!!!
    Asun

    ResponElimina
  4. JO TAMBÉ CREC QUE ÉS FANTASTIC COL.LABORAR AMB VOSALTRES. I GRACIES A TOTS PER COMPTAR AMB MI.


    EVA (Andrea 4tA)

    ResponElimina