divendres, 10 de desembre de 2010

LES TUTORES DEL CICLE MITJÀ US DESITGEN BONES FESTES !

21 comentaris:

  1. QUE CHULI PROFES.

    HA LA MEVA MARE L'HI HA AGRDAT MOLT.



    DE:ANDREA 4TA

    ResponElimina
  2. Al video es molt guay


    Jorge 4tA

    ResponElimina
  3. Molt divertit!BRABO!!!!!!!!!!!!

    Nur Gabriela 4tA

    ResponElimina
  4. ha sigut un dels videos mes xulos de tot el blog
    Mika4ta

    ResponElimina
  5. Hola Pilar, el vídeo a estat molt chulo i divertit felicitats per tot el que feu a l´escola y el poseu a la web de l´escola.

    feliz nadals

    Judith mosegui de 3ºB

    ResponElimina
  6. Asun m'agradaria que el possesis al meu pen
    Gracies Mika4ta

    ResponElimina
  7. jajjjaja esta chulisimo, nos hemos reido mucho¡¡¡¡ muy divertido. Felices Fiestas y feliz Navidad¡¡¡ besitos.

    ResponElimina
  8. A sigut molt chuli Asun as ballat moooooooolt be.

    Judit4ta

    ResponElimina
  9. el ball a sigut ipresionat i molt divertit




    oscar 3ºB

    ResponElimina
  10. Es SUPERXULO!!!!!

    Jordi 3A

    ResponElimina
  11. quan temps d'assaig per conseguir aixo?
    Ens ha agradat molt


    ARNAU 3ºB

    ResponElimina
  12. Gràcies per aquest ball,
    que passeu un bon Nadal.
    Quin ball més graciós,
    que el 2011 sigui generós.
    Que baile más "molón",
    comeros un polvorón.
    Vaya, vaya con Pilar,
    es que sabe hasta bailar.
    BON NADAL i FELIÇ 2011.

    ResponElimina
  13. M'encanta que us agradi tant!!!
    Moltes gràcies a tots pel vostres comentaris!
    I a més a més, amb rodolins! (Com es nota que
    estem practicant pel concert!)
    Genial!
    Bon Nadal!

    ResponElimina
  14. Hola Pilar, aquest video es molt maco, segur que heu ballat molt per poder fer-ho pero segur que no heu posat una foto al video? El fareu davant de tota la classe?
    Bones Festes.
    La teva alumna Laia Gurri.

    ResponElimina
  15. Merce i Asun quines piruetes feu, ha sigut molt divertit.
    A la meva mare i a mi ens a agradat moltisim.
    BON NADAL
    DE:Yaiza

    ResponElimina
  16. a estat molt xuloa la meva germana la agradat molt asigut molt dibertit

    ResponElimina
  17. Gràcies a vosaltres, perquè tot això és dedicat a vosaltres!!!sou genials i per això us hem volgut fer una cosa especial!!!
    Bon Nadal
    Asun

    ResponElimina
  18. Asun es el millor que he vist.
    Mika4ta

    ResponElimina
  19. Felicitats prfes de cicle mitja que paseu uo BON NADAL iBONES FESTES

    ResponElimina
  20. Asigut molt xulol a meva germana cada begada que em posu al blog em diu esto eto

    m'agrada fer comentaris

    laura 4rtA

    ResponElimina