dimecres, 1 de juny de 2011

ESQUEMETITZANT ELS FENÒMENS NATURALS

Hola a tots i totes:


Ahir a la tarda, els nois i noies de 4t B es van preparar l'explicació de l'esquema, d'allò que fins ara estan treballant...


Els delegats i delegades de: "Super volcans", "Remolins", "Tornados en acción" i "Tsunamis" van triar als que després serien els presentadors d'aquesta activitat.


No se'ls perdau, no tenen desperdici...


Aprofite per a dir a les "pelailles" de la classe que fasin el favor de mirar els enllaços del nostre projecte i fer els comentaris en aquesta entrada...






22 comentaris:

  1. U eu explicat molt be.


    judit 4ta

    ResponElimina
  2. grasias nus lo em pasat pol bé

    mºluisa 4tB

    ResponElimina
  3. Ha estat molt ven explicat i ho he antes molt bé




    Oriol

    4t.B

    ResponElimina
  4. El video de les plaques tectoniques pas a pas es
    molt interessant perque no savia com es juntaven
    les plaques tectoniques.


    Manel

    4t.B

    ResponElimina
  5. Ha sigut molt interessant el video de: el volca a Tenerife.El que mes m'ha agradat ha sigut quan has fet el volca cassola amb la coca cola i la pastilla!Ha sigut una explosio molt guai!

    Martina 4t B

    ResponElimina
  6. claudia peña 4tB

    La part que mes m'ha interessat ha sigut quan em van explicar com es feien els fossils marins.
    el que em va interesa ha sigut quan es separaven les plaques tectoniques m'ho van explicar pero es va veure millor en el video.

    ResponElimina
  7. Marta Manzanares 4t.B

    La part més interessant de la pel.licula "Viaje al centro de la Tierra" es quant surten disparats per la xemmeneia del volcà. Desprès tambe m`ha interessat la part de cuant cauen i es forma un tub d`aigua.

    ResponElimina
  8. Hakim Chaoui 4tB

    La part més interessant del projecte, ha sigut quan hem fet el volcà de massa de pà.tambe em mirat la "pelicula el viaje al centro de la tierra" es una pelicula que va de que tres personatges. que volen viatjar al centre de la terra van trobar diamans,. i dinusauras, i alfinal van sortir per un volcà

    ResponElimina
  9. Judit Chulia 4t.b

    La part mes interesant per mi ha sigut el video twister i també els videos que em fet nosaltres perquè em apres moltes coses que no sabia com exemple que el nucli tenia dos parts extern intern.

    ResponElimina
  10. Martina Torne Delaurens 4t B

    He trobat molt divertit el volcà que hem fet amb cartrò per estudiar les parts.
    Hem vist una pel·licula de Julio Verne "EL VIAJE AL CENTRO DE LA TIERRA",i una altra que es diu "TWISTER",els protagonistes eren uns estudiadors de tornados i van inventar una màquina per posar-la dins del gran tornado i fer-la volar.

    ResponElimina
  11. Judith Garcia molina 4tB
    La pel·licula de Julio Verne al centro de la tierra ha estat molt interesant, explica que dins de la hi ha vida.passen moltes cosses de cami al nnucli com par exemple:Que es pujen a una mina y el protagonista y una noia casi es matan.

    ResponElimina
  12. Helena Quesada 4rb
    hem vist una peli que es titula viaje al centro de la tierra ,que ha sigut mot
    divertida.
    Hem treballat els fenomens naturals com : tsunamis,terretremols,volcans etc...

    ResponElimina
  13. boulay diawara 4tb
    hem vist una peli de viaje al centro de la tierra
    que ha sigut molt interesant.
    Hem treballat els fenomens naturals com:volcans etc...hem vist molt diamants

    ResponElimina
  14. Sira Orta 4t.b
    Tots aquets dies hem fet fitxes, hem vis videos, pel·licules... Jo no sabia que les plaques tactoniques se separaven...
    Les pel·liculas eran molt interesants i les pel·licules dels volcàs més interesants.

    ResponElimina
  15. Yerai Rocha Marquez 4tb

    He aprés que un tornado és molt fort i pot agafar moltes coses , en una pel·lìcula un tornado anava per el món , al seu pas o agafava tot.

    ResponElimina
  16. manuel ponce 4tb
    m'ha agradat fer aquest projecte.
    El que m'agradat mes ha sigut que fa molt de temps els continents estaven junts.Després es van fer en dos i al final estem com ara. adeu.

    ResponElimina
  17. Martina 4t B

    He vist el power point de ELS CONTINENTS ES MOUEN i ha sigut supersuper interessant perquè explica moltes coses sobre les plaques tectòniques.
    Us el recomano!!!

    ResponElimina
  18. Marta Manzanares 4t B

    Tectònica de plaques II:
    Ha sigut molt interessant perquè explica les capes de la Terra i les plaques tectòniques d'arreu del món.
    M'ha agradat molt perquè aprèns d'una manera més entretinguda i divertida i es més fácil per aprendre.
    Ho recomano!

    ResponElimina
  19. Marta Manzanares 4t B

    Tectòniques de plaques:
    M'agradat molt perquè he après els continents de la deriva, teories orogèniques, causes de moviments de plaques i com es forma un dorsal oceànic.
    Si a classe ja ho hem après ara ho he pogut entendre d'una manera molt millor, m'ha sigut d'ajuda.

    ResponElimina
  20. YERAI

    aquets videos m'agradat molt

    ResponElimina
  21. tatiana aquets dies he vist els videos i eran molt interesants. M'agradat mes de tots els videos "els esquemes" de tots els grups.

    ResponElimina