dijous, 29 de novembre del 2018

4t - Nadala - Jo vull jugar

Recorda que has d'agafar molt aire, articular molt bé totes les paraules i vigilar amb les paraules curtes!






Diuen que els nens i les nenes no podem pas decidir
prô si obriu bé les orelles us diré què em passa a mi.
Cada dia vaig a cole no me'n vull pas escapar
saber cada dia més és on jo vull anar a parar.

Jo vull jugar tot el dia sense parar!

Prô manoi que són pesats
pares, profes i gent gran
quan volen que jo treballi
molt, molt més del que ells ho fan.
I m'envien cap aquí
 i em porten cap allà
sense tenir gens en compte
que necessito parar.

Jo vull jugar tot el dia sense parar!

Prô que no ho veieu ganàpies
que sóc tant sols un infant
però voleu deixar-me estar
que m'esteu asfixiant.
Tanta llengua, tantes mates
més el futbol i l'anglès
Poder aprendre de la mandra
a mi no em faria res!

Jo vull jugar tot el dia sense parar!

Prô és que quan arribo a casa
la mare sempre em diu:
-Apa, córre, fes els deures
que ja canta la perdiu!
M'hi poso de mala gana
perquè sí que vull sopar
Prô el que jo voldria fer
ara us ho diré ben clar:

Jo vull jugar tot el dia sense parar!